طراحی سایت

طراحی سایت رایگان

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۸ باور نادرست در انتخاب نام دامنه ی سایت



انتخاب نام دامنه برای وب سایت کار آسانی نیست؛ بخش دشوار این قضیه برای شرکت ها، نامگذاری برندشان می باشد. با این که بعضی عقیده دارند که اسم کمپانی شما اهمیتی ندارد، باز هم در آسان کردن مسئله ی انتخاب نام دامنه چندان مشکل گشا نیست! بخشی از انتخاب یک دامنه شامل تصمیم گیری برای استفاده از یک TLD است (این اصطلاح مخفف واژگان Top Level Domain به معنی «دامنه سطح بالا» است.) در این مقاله با سکان آکادمی همراه باشید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با مفهوم اصطلاح TLD،‌ با یکسری باورهای نادرست در مورد انتخاب دامین سایت آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

HTML 5.1 به عنوان «پیشنهاد جدید W3C» جایگزین HTML5 می شود


W3C توصیه نامه HTML5.1 را منتشر کرده، به این معنی که نسخه ی ۵.۱ به عنوان نسخه جدید استاندارد HTML انتخاب شده است. HTML5.1 با مجموعه ای از ویژگی های جدید و مفید جایگزین HTML5 خواهد شد. سه ویژگی جالب که با نسخه جدید همراه شده عبارتند از تگ های <picture> ،<dialog> ،<summary> و <details>. برای آشنایی بیشتر با زبان اچ تی ام ال نسخه ی ۵.۱، با سکان آکادمی همراه باشید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

نکاتی کلیدی که در انتخاب شغل مهندسی نرم افزار می بایست مد نظر داشت!

ممکن است شما هم جزو مهندسین نرم افزار جوان و کم تجربه باشید؛ این گونه افراد معمولاً در مورد مسیر شغلی آینده‌شان نگرانی‌های زیادی دارند و همیشه مردد هستند که آیا شغل مناسبی را برای خود انتخاب کرده‌اند یا خیر. به علاوه همیشه در مورد موقعیت‌های مختلف کاری تردید دارند چرا که به درستی نمی‌دانند کدام کارها برایشان مناسب است و کدام کارها را باید قبول کنند. در کل سؤالات زیادی هست که معمولاً یک مهندس نرم افزار کم تجربه را گیج و ذهنش را آشفته می‌کند. در این مقاله با سکان آکادمی همراه باشید تا راه کارهایی به منظور انتخاب یک فضای کاری حرفه یی در حوزه ی مهندسی نرم افزار را با شما به اشتراک بگذاریم.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

آموزش اتصال 2 کامپیوتر به یکدیگر توسط کابل USB


آیا می دانید که می توان 2 کامپیوتر را با یک کابل USBــ USB ساده به یکدیگر متصل کرد؟با فرا گرفتن این آموزش خواهید توانست دو کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید و حتی به صورت مشترک از اینترنت استفاده نمائید.

اگر دو کامپیوتر در خانه یا محل کار خود دارید که برای استفاده اشتراکی از فایلهای موجود در هر کدام می خواهید آن دو را به یکدیگر وصل کنید. این روش یکی از سریعترین روشهای موجود است.برای اتصال دو کامپیوتر استفاده از یک هاب یا روتر همیشه کار معقولی نیست. بلکه استفاده از یک کابل USBــ USB بسیار کاربردی و عملی تر است. با این روش حتی می توانید اتصال اینترنتی را بین دو کامپیوتر به اشتراک بگذارید. 
 


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
vahid vahid

۱۰ اشتباه برنامه نویسان مبتدی


هنگامی که تازه شروع به برنامه نویسی و طراحی سایت میکنید ، مطمئنا اشتباهات زیادی رو انجام میدید.مشکل اینجاست که شما خوتون هم نمیدونید دارید اشتباه میکنید.در سال اولی که در دانشگاه قرار بود به دانشجوها برنامه نویسی رو آموزش بدم بارها و بارها با این اشتباهات برخورد داشتم.در زیر لیست ۱۰ اشتباهی رو که برنامه نویسان مبتدی مرتکب میشن رو معرفی میکنم تا ازاین به بعد از این اشتباهات دوری کنن.

۱- ترس و عدم اعتماد به نفس
۲- کد نویسی کثیف
۳- استفاده ناهماهنگ از حروف بزرگ و کوچک
۴- نام های بی معنی برای توابع و متغیرها
۵ – کامنت گذاری بیش از حد
۶ – قدرت واقعی زبان برنامه نویسی تون رو نمیدونید
۷ – گیج شدن بین اصطلاحاتی مثل : زبان ، فریم ورک ، پلتفرم و IDE
۸ – با مزایای ابزارهای دیباگ حال نمیکنید (!!)
۹ – از کارهاتون نسخه پشتیبان تهیه نمیکنید
۱۰- فکر میکنید همه چیزو میدونید!
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
vahid vahid

۹ زبان برنامه‌نویسی محبوب که ارزش یادگرفتن دارند

تنوع زبان‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت باعث شده که علاقه‌مندان به یادگیری هنگام انتخاب زبان موردنظرشان با مشکلاتی مواجه شوند؛ به‌قول‌معروف تا بیایند بررسی کنند که کدام زبان برنامه‌نویسی مناسب‌شان است، زمان زیادی را از دست داده‌اند. با مدتی جست‌وجو و مطالعه درباره‌ی زبا‌ن‌های برنامه‌نویسی متوجه خواهید شد که تعداد زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب آن‌قدرها هم زیاد نیست؛ با علم به این موضوع که دقیقا می‌خواهید بعد از یادگیری برنامه‌نویسی چه‌کار کنید، می‌توانید یک زبان برنامه‌نویسی مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله با ۹ زبان برنامه‌نویسی محبوب که هنوز هم به‌شدت ارزش یادگرفتن دارند آشنا می‌شوید.

جاوا اسکریپت

روبی

پایتون

پی‌اچ‌پی php

جاوا java

C و ++C

آبجکتیو-سی / سوییفت

سی شارپ

اس‌‌ کیو‌‌ ال SQL




۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
vahid vahid

دانلود فیلم آموزش کامل PHP به زبان فارسی

زبان PHP با هدف نوشتن اسکریپتهای وب نوشته شد. در واقع هدف فرار از پیچیدگیهای Perl و نوشتن CGI با زبانهایی مثل C و ارائه دستوراتی ساده برای طراحان صفحات وب بود.پی اچ پی اولیه زبانی با دستورات محدود و ساده بود که بیشتر برای کارهای ساده و برای طراحی وب سایتها و نه برنامه نویسان حرفه ای بود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

درباره ی ویندوز 8 و دانلود

همزمان بر اساس اطلاعاتی که موجود است پیش از عرضه سیستم عامل ویندوز به عنوان سیستم عاملی که از واسط کاربری استفاده می‌کند اپل در سال 1983 با ارائه مدل «لیزا» (Lisa) که اولین کامپیوتر مجهز به ماوس و سیستم‌عامل دارای واسط گرافیکی، آیکون‌ها و پنجره‌ها بود، توانست انقلابی بزرگ در زمینه کامپیوترهای شخصی به وجود آورد. بعد از آن در سال ۱۹۸۴ سیستم‌عامل مکینتاش توسط اپل در حالی روانه بازار شد که تبلیغات بسیار گسترده‌ای برایش انجام گرفته بود.   



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

ویژگی سایت ساز

استفاده از سایت ساز کاج این امکان را می دهد که کاربر سایت خود را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه راه اندازی نماید.

با توجه به فراگیر شدن وب سایت ها و فناوری های مربوطه نیاز به طراحی وب سایت به صورت آسان و حرفه ای مشهودتر از گذشته قابل لمس است، به این منظور بر آن شدیم پورتالی را طراحی نمائیم که هر شخصی بتواند به راحتی برای خود وب سایتی را آماده نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

معرفی وبلاگ به موتورهای جستجوگر

فهرست شدن مطالب وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر در نهایت باعث افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ  خواهد شد. در ادامه نحوه معرفی وبلاگ به سه موتور جستجوگر مطرح و محبوب که قابلیت جستجو در محتوای فارسی را دارند شرح داده خواهد شد.

 طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid