طراحی سایت

طراحی سایت رایگان

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۲۰ مسئله در ++C به همراه حل آن

در این پست جزوه ای را برای دانلود گذاشتم که ۱۲۰ مسئله و حل آن با ++C را قرار داده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

آموزش جاوا اسکریپت (قسمت ۰۱ : مقدمه آموزش JavaScript)

جاوا اسکریپت یک زبان اسکریپت نویسی تحت وب است که برای افزایش پویایی صفحات HTML استفاده می شود. از این زبان می توان برای ارزیابی اعتبار فرمهای HTML قبل از ارسال به سرور، شناسایی مرورگر کاربران، ایجاد انواع منو ها و بسیاری کارهای دیگر استفاده کرد.

نکته : باید توجه داشت که جاوا اسکریپت یک زبان طرف کاربر (Client Side) است که توسط کامپیوتر شخصی کاربر تفسیر می شود. کدهای مربوط به جاوا اسکربپت توسط کاربر نهایی قابل مشاهده هستند پس توصیه می شود از آن برای مقاصد مهم نظیر اتصال به دیتابیس استفاده نشود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

جزوه آموزشی برنامه نویسی اندروید


آموزش گام به گام برنامه نویسی اندروید از پایه

این فایل آموزشی در 80 صفحه و پنج فصل تدوین شده است

سرفصل ها:
معماری و ساختار سیستم عامل اندروید
آموزش زبان جاوا
Layout در اندروید
آموزش کاربردی برنامه نویسی اندروید
مارکتینگ اندروید

لینک دانلود:

http://p30droid.com/Uploader/do.php?id=528

منبع : آموزشگاه اندروید ایران

طراحی وب سایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

تگ های HTML

(متا تگ ها و تایتل ها): خواندن کدهای HTML و بررسی آنها توسط موتورهای جستجوگر یکی از کارهایی است که موتورهای جستجوگر جهت ایندکس کردن صفحات وب در دایرکتوری های خود انجام میدهند. موتورها کدهای شما را با معیارهای سنجش خود تطبیق می دهند و آنجا که کد یا فرمانی مطابق با قوانین آنها نباشد و یا کم و کاستی در کدها باشد برای شما امتیاز منفی در نظر می گیرند. کار خواندن کدهای HTML و محتوای نوشتاری صفحات سایت وب شما به طور همزمان توسط رباطهای موتوهای جستجو انجام می گیرد و بعد از ارزیابی تمام آنها، تصمیم می گیرد که صفحه شما را در کدام دایرکتوری خود ایندکس نماید تا در جستجوها آنها را بازیابی کند.    

طراحی  وب سایت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

مقاله jQuery

امروزه دنیای وب محیطی دینامیک است و کاربران از استانداردهای بالایی برای طراحی و عملکرد سایت‌هایشان استفاده می کنند. طراحان هم از ابزار مختلف جاوا اسکریپت ازجمله jQuery برای اتوماسیون عملکردهای مشترک، جذابیت و ساده سازی عملکردهای پیچیده بهره می برند. یکی از دلایل محبوبیت استفاده از jQuery قابلیت آن در کمک طیف وسیعی از عملیات مختلف است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

کلیک ویو چیست؟

QlikView  یکی از نرم افزارهای شرکت QlikTech  می باشد (نرم افزارهای دیگری از این شرکت چون Expressor  نیز قابل ارایه توسط روشمند می باشد ) این شرکت در سال ۱۹۹۳ در سوئد تاسیس شده است و اکنون واقع در پنسیلوانیا آمریکا می باشد و دارای شاخص NASDAQ در بورس آمریکا می باشد ، این شرکت جزو ۲۵ شرکت پر رشد آمریکا می باشد و این شرکت مشتریان بزرگی چون زیمنس ، سونی ، توشیبا ،پاناسونیک و میتسوبیشی  … دارد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

طراحی سایت رایگان

pinesite

شما می توانید بدون هزینه و رایگان صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید.

قیمت واقعی این فروشگاه سه میلیون تومان می باشد که ما به سه نفر اول تماس گیرنده درهر صنف کاری این فروشگاه را به طور رایگان هدیه می دهیم.تمامی سایتها دارای پشتیبانی کامل می باشد.

(تعداد این فروشگاه ها محدود می باشد)

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.
021-26549050
026-34518610
0919-2248396

0919-0624007

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

PageRank چیست ؟

PageRank چیست ؟

Pagerank به معنای رتبه صفحه است و در اصل امتیازی است که گوگل برای هر صفحه وب قائل میشود . برای دیدن رتبه صفحات یک سایت میتوانید تولبار گوگل را دانلود و روی IE خود نصب کنید تا به محض ورود به هر صفحه ای امتیاز آن صفحه را روی نوار ابزار گوگل مشاهده کنید .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

رتبه سایت خود را در اینترنت پیدا کنید

هر یک از موتور های جستجوگر (مانند گوگل و یاهو) به صفحات سایت ها بر حسب الگوریتم های خاص خودشان امتیاز می دهند. هر قدر سایتی امتیاز بالاتری داشته باشد، در هنگام نمایش نتایج search، در خط بالاتری قرار میگیرد. و این به معنای ورود بیننده بیشتر از سایت های جستجوگر است. اما چگونه میتوان از رتبه سایت خود در وب آگاه شد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو یعنی چه ؟

pinesite

وقتی یک کاربر اینترنت بدنبال کالایی برای خرید به صورت آنلاین می گردد. نخستین جایی که رجوع می کند ، موتورهای جستجو خواهد بود. حال اگر 50 شرکت آن نوع کالا را در وب سایتهای خود در معرض فروش بگذارند ، بخت با فروشندگانی است که جایگاه سایت آنها در موتور جستجو بهتر باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
vahid vahid